Υπάρχουν πολλοί τρόποι να παρουσιάσεις την επιχείρηση σου στο διαδίκτυο. Ο δικός σας ιστότοπος είναι ένας από αυτούς. Άλλοι τύποι παρουσίασης είναι τα socialmediaκαι κανάλια που επιτρέπουν σε πελάτες να αναφέρουν τις επιχειρήσεις τους και να προβάλλονται μέσα από αυτά.
Πριν όμως αρχίσετε να κατασκευάσετε ένα websiteκαλό είναι να γνωρίζετε προσεγγιστικά τα κόστη, τα οφέλη και τα μειονεκτήματα από κάθε κατηγορία διαδικτυακής παρουσίας.
Αρχίζοντας τα κοινά σημεία των ιστότοπων και των αλλων μορφών διαδικτυακής προβολής παρέχουν τα εξής:
- Προσέγγιση νέων πελατών
- Διευκόλυνση στην αλληλεπίδραση χρήστη με την επιχείρηση (οπτικό υλικό, σχόλια επικοινωνία κλπ).
- Αξιολόγηση από τους πελάτες και κριτικές
- Εύρεση της επιχείρησης από desktopsκαι mobiles
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως βραβεία, δώρα , επιβραβέυσεις
- Χρειάζονται συνεχή συντήρηση (προστασία από hackers, απομάκρυνση spams, ανταπόκριση σε σχόλια).
Τι είναι όμως αυτό που διαφέρει στο να έχεις το δικό σου site :
- Παρέχει το πλήρη έλεγχο για να παραμετροποιήσεις πολλά σημεία όπως τη δομή, το domainname, τον τρόπο παρουσίασης κλπ
- Παίρνει περισσότερο χρόνο να στηθεί και είναι πιο δύσκολο έργο
Τι έχουν τα άλλα κανάλια που υπάρχουν διαθέσιμα:
- Είναι είτε δωρεάν είτε με χαμηλά κόστη
- Είναι ευκολότερο να στηθούν και να λειτουργήσουν άμεσα
- Παρέχουν περιορισμένο έλεγχο για παραμετροποιήσεις και μειωμένη λειτουργικότητα
Αυτά τα σημεία είναι αρκετά για να σκεφτείτε τι θέλετε να πετύχετε και ποια είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς και την επιχειρησή σας. Θέλετε απλά η δυνητικοί πελάτες να βρίσκουν τη διευθυνσή και το τηλεφωνό σας έτσι ώστε να σας καλέσουν απευθείας; Μια κατηγοριοποίηση σε μια λίστα επαγγελματιών θα ήταν αρκετή. Αν .ομως θέλετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα , ένα blogκαι λεπτομέρειες για το τι κάνετε, ποιες είναι οι υπηρεσίες σας κλπ , τότε το websiteέιναι η σωστή επιλογή. Επίσης αυτή είναι μια καλή στιγμή να σκεφτείτε πως σχεδιάζετε να συντηρήσετε τη δικτυακή σας προβολή και πόσο χρόνο και κόστος μπορείτε να αφιερώσετε.
Ανακεφαλαιώνοντας τα απραπάνω είναι αρκετά να αποφασίσετε αν θα κατασκευάσετε ένα siteβασιζόμενοι στο χρόνο , τις ανάγκες τους πόρους και τα ενδιαφέροντα σας.
Αν πήρατε την αποφαση να κατασκευάσετε ένα websiteείναι ώρα να επιλέξετε τα εξής:
- Ένα domain name
- Ένα website hosting
Domainname
Toόνομά σας είναι η ηλεκτρονική σας διεύθυνση άρα θα πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά :
- Περιγραφικό :Σκεφτείτε το όνομα της επιχείρησης και το περιεχόμενο το οποίο θα αναρτήσετε στη πορεία στον ιστότοπό σας. Το domainnameείναι το πρώτο που παρατηρεί ένας χρήστης άρα θα πρέπει να παρέχει μια καλή ιδέα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει
- Ευκολομνημόνευτο: Θα πρέπει να είναι εύκολο κάποιος να το θυμάται απλό και μικρό. Είναι δύσκολο για το κοινό να θυμάται μεγάλα και δύσκολα ονοματα
- Προσαρμόσιμο: Θα πρέπει να μπορεί να ενσωματώνεται εύκολα σε νέες συλλογές, προϊόντα και νέες προωθήσεις. Άρα θα πρέπει να μην είναι εξειδικευμένο και απόλυτο για να μην περιορίζει την επιχείρηση.
Επιλογή καταχωρητή domain και παρόχου φιλοξενίας
Ο καταχωρητής domainείναι μια υπηρεσία που παρέχει ονόματα για δημόσια χρήση. Ο πάροχος φιλοξενίας από την άλλη παρέχει τη δυνατόητα αποθήκευσης αρχείων τα οποία έχουν τη δυνατότητα να γίνουν διαθἐσιμα από το κοινό στο διαδίκτυο. Πολλές εταιρείες και επιχειρήσεις πλέον παρέχουν ολοκληρωμένο πακέτο και των δυο. Τι θα πρέπει να προσέξουμε πριν κάνουμε την επιλογή μας
- Uptime: Είναι ο χρόνος που οι serversείναι διαθέσιμοι στους πελάτες. Όλοι οι serversμπορούν να πέσουν κάποια στιγμή για λόγους συντήρησης ή ευπάθειας του συστήματος. Αναζητούμε servers με μικρό
- Bandwidth :είναι το πλήθος των δεδομένων που μπορεί να στείλει ο ιστότοπός σας στο internetκαι καθορίζει την κίνηση που μπορεί να υποστηρίξει. Μερικοί πάροχοι έχουν απεριόριστο bandwidthενώ άλλοι θέτουν όρια. Προσοχή στην απεριόριστη κίνηση και στη πολιτική ορθής χρήσης που έχουν οι περισσότεροι.
- Ασφάλεια : Θα πρέπει να μάθετε πώς να χειρίζεστε εργαλεία ασφαλείας για να προστατεύσετε το siteσας από ευπάθειες. Ελέξγτε επίσης αν παρέχεται βοήθεια όταν προκύπτει ζήτημα ασφαλείας
- Υποστήριξη πελατών :Αν κάτι δε πάει καλά , θα πρέπει να ζητήσετε εξωτερική βοήθεια από την ομάδα του παρόχου, Διευκρυνήστε τι είδους βοήθεια θα είναι αυτή και ποσο σύντομα παρέχεται
- Ευκολία χρήσης : Ελέγξτε την ευκολία της πλατφόρμας και το επίπεδο που χρειάζεται ένας χρήστης για να τη λειτουργήσει. Είναι σίγουρο πως μετά τη κατασκευή, θα πρέπει να μπορείτε να διαχειρίζεστε τη πλατφόρμα
- Τιμή :Οι πάροχοι βγαίνουν στην αγορά με ένα εύρος τιμών και προσφορών. Θα πρέπει να ελέγξτετε τι παρέχουν και αν η μικρότερη τιμή της αγοράς σας ευνοεί σε αυτό που θέλετε να φτιάξετε. Συνήθως οι φθηνοί πάροχοι υπολείπονται σε λειτουργικότητα και υποστήριξη χωρίς αυτό να είναι ο κανόνας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μιλήσετε με το τεχνικό σας και να καταλάβετε τι ανάγκες έχετε όσο αφορά τη λειτουργικότητα και τις απαιτήσεις σας .
- Επιπρόσθετα services και χαρακτηριστικά: Ελέγξτε τις παροχές και τα επιπρόσθετα servicesπου χρειάζεστε όπως emailserversΚλπ.
Εντοπισμός targetgroupτης επιχείρησης σας